1. Bedriftsinformasjon

Soiree er et produksjonsselskap som designer og produserer vinyler, t-skjorter og annen merch tilhørende våre ulike prosjekter. Soirèe søker å etterstrebe at alle våre produkter produseres bærekraftig og lokalt i Norge.

Kontakt:

Soirée AS

Rosenberggata 76

4006 Stavanger, Norge

post@soiree.no

+47 416 36 449

2. Bestilling

Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert på vår server. Når vi mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren og sende den en e-post med ordrebekreftelse. Vennligst les bekreftelsen og kontakt oss på e-post dersom den ikke samsvarer med din bestilling. Den totale kostnaden for kjøpet blir holdt på kredittkortet eller den valgte betalingsmåten.Hvis vi er utsolgt for en vare som du har bestilt, vil vi varsle deg via e-post, slik at du kan endre eller kansellere din bestilling.

3. Priser og betaling

Betaling: Kort (Visa, Mastercard eller American Express) via betalingsløsningen Stripe.

Fraktkostnad: Levering innenfor Norge koster 88 kroner.

Alle priser på Soiree.no er oppgitt i norske kroner. Kortutstederen bestemmer valutakurser for transaksjonen. All kort- og transaksjonsinformasjon oppbevares i samsvar med kortselskapets forskrifter. Bestillingssummen inkluderer levering kostnader, men tar ikke hensyn til lokale skatter eller tollsatser for leveranser utenfor Norge. Denne type avgifter er kunden selv ansvarlig for.Det er 18 års aldersgrense ved kjøp på Soiree.no.

4. Levering

Soiree.no sender produktene via den norske posttjenesten, og forsendelsene skjer normalt innen 1-3 virkedager etter behandling. Pakken vil bli sendt til adressen som er oppgitt i ordrebekreftelsen eller til nærmeste postkontor.Eventuelle lokale skatter eller tollsatser for leveranser utenfor Norge er kundens ansvar.

5. Skader under transport / Defekt produkt

Hvis du mottar en pakke som har synlige tegn på skade under transport, kan du fylle ut et skadeskjema på postkontoret.

Varene må returneres til oss i originalemballasjen sammen med skadeskjema før vi kan sende deg erstatningsprodukt.

Produktet må, i forhold til norsk lov, returneres til oss innen rimelig tid, og innen 10 virkedager etter mottatt leveranse. 

For å forenkle prosessen og gjøre det mer effektiv for deg, ønsker vi at du sender oss en e-post og forklarer situasjonen. Vennligst kontakt oss på post@soiree.no.‍

6. Uavhentede pakker

Du vil motta varsel når pakken er ankommet postkontoret. Etter noen dager vil du motta en påminnelse. Om pakken ikke blir hentet på postkontoret innen 14 dager etter ankomst, vil den bli returnert til oss. Pakker som ikke blir hentet vil ikke bli refundert.‍

7. Retur og angrerett

Om produktet ikke leverer til forventninger eller du bestemmer deg for å kansellere bestillingen din, vennligst kontakt oss på post@soiree.no snarest eller innen 14 dager etter mottatt leveranse. Du vil da ha rett til å få produktet reparert, erstattet eller bestillingen din kansellert.

Retur sendes til:

Soirèe AS

Rosenberggata 76

4007 Stavanger, Norge

Angrerett

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Du har rett til å trekke tilbake bestillingen din innen 14 dager etter mottatt leveranse. Du kan laste ned og fylle ut angrerettskjema som skal returneres sammen med pakken. For at angrerett skal gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i samme stand som du mottok den. Eventuell returforsendelse må betales av deg.

Les mer om hvordan du benytter deg av angreretten på: http://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/

Angrerettskjema kan lastes ned fra:

 https://www.regjeringen.no/no/dokument/dep/bld/nye-livsoppholdssatser/skjema-2/skjema-om-angrerett/id614564/

Subscribe to our newsletter

×